La pieza / Fernando Llor, guión ; Rafael Vargas, dibujo y tinta ; José Expósito, color.
por LLOR, Fernando; Vargas, Rafael; Expósito Hernández, José.
Tipo: LibroEditor: Girona : Evolution Comics, cop. 2019 Descrición: 64 p. : principalmente il. cor ; 23 cm.ISBN: 9788491676126.Materia(s): España -- Historia -- 1936-1939 (Guerra civil) -- CómicsResumo: A peza fala do medo ideolóxico e propagandístico que Queipo de Chairo tíñalle a Pablo Picasso e ao seu Guernica. Isto é soamente un relato imaxinado ao redor da figura dun xenio universal, distinto ao que ideou Daniel Torres en Picasso na Guerra Civil, ou é tamén unha advertencia do dano que pode sufrir España lembrando o que a extrema dereita fixo hai non tanto tempo? Só o autor poderá contestar a esa pregunta, pero é fácil entender a obra desde eses dous puntos de vista. E iso enriquece moito a obra, porque fala de liberdade, de sacrificio, de ideais e de xustiza. Fala do valor da arte como alimento da moral, mesmo cando a derrota é inevitable. E Llor, dunha maneira elegante, consegue que ata unha derrota inminente (non hai desexo de reescribir a historia a nivel global, só un magnífico episodio ficticio que non se converte nunha ucronía), póidase interpretar como unha vitoria, aínda que nalgún momento deixa a impresión de que menos extensa en número de páxinas do que lle gustou facer. Lista(s) nas que aparece este ítem: CULTURA DE PAZA peza fala do medo ideolóxico e propagandístico que Queipo de Chairo tíñalle a Pablo Picasso e ao seu Guernica. Isto é soamente un relato imaxinado ao redor da figura dun xenio universal, distinto ao que ideou Daniel Torres en Picasso na Guerra Civil, ou é tamén unha advertencia do dano que pode sufrir España lembrando o que a extrema dereita fixo hai non tanto tempo? Só o autor poderá contestar a esa pregunta, pero é fácil entender a obra desde eses dous puntos de vista. E iso enriquece moito a obra, porque fala de liberdade, de sacrificio, de ideais e de xustiza. Fala do valor da arte como alimento da moral, mesmo cando a derrota é inevitable. E Llor, dunha maneira elegante, consegue que ata unha derrota inminente (non hai desexo de reescribir a historia a nivel global, só un magnífico episodio ficticio que non se converte nunha ucronía), póidase interpretar como unha vitoria, aínda que nalgún momento deixa a impresión de que menos extensa en número de páxinas do que lle gustou facer.